Sepetang Bersama DenaiHati

Sepetang Bersama DenaiHati

Who would’ve thought I would end up meeting DenaiHati today? Thanks to AzmanIshak, he persuaded me to give a speech on the event to present Negaraku.my. My speech was super short because I didn’t want to bore the audience whom looked pretty hungry (so was I). I actually wanted to share how I met my wife through the previous version of Negaraku.net, but I think that’s rather corny.

It was really a great event. I got to mingled around, luckily amongst people that I’m familiar with.

Sepetang Bersama DenaiHati

The man himself gave some speech. Awesome party and was thankful for the invi

Sepetang Bersama DenaiHati

With mr RockStar aka Fazreen

Sepetang Bersama DenaiHati

EjamOthman from Mentakab, Pahang (if there’s every going to be an award for most comment on NH, he would’ve definitely won) and Raksasa Oren, because he really is a monster that eats kid wandering around the streets.

Sepetang Bersama DenaiHati

With Otai Eizil all the way from Kelantan.

Sepetang Bersama DenaiHati

AriffShah, a celebrity blogger who is now unemployed, looking for an Aviation Engineering job.

Sepetang Bersama DenaiHati

Amir Hassan, aka Ilham. Very down to earth guy. You should visit him at DenaiHati.com

When I got home, my two engineers was trying to go out of house using my car key. I should’ve captured a video on how they conspired to escape from the house. Not bad for a year old kids, they pretty much understood what a key is for.

Sepetang Bersama DenaiHati

 

NoktahHitam

I am web developer, who's main concern is to save the trees. Nonetheless

This Post Has 12 Comments

  1. hahaha comelnya azeem and syahir! syahir dah bole jln dah ke? sungguh maju!

  2. seronok dapat tgk blogger2 hebat semalam walaupun tak dapat nak tegur dan sembang2 dengan semua…al maklumlah hero kecil tak beri kerjasama penuh 🙂

  3. Salam,

    Seronok kan event semalam, oh yea gambar paling bawah tu paling syiokkk hehee, tu tandanya diorang bijak, tahu kunci itu kegunaannya untuk apa 😀

  4. Nak buka kunci pintu rumah guna car key, haha!

  5. Tak sempat dukung hero kerdil. (sebenarnya takut muak atas aku je. LOL)

  6. Two master mind. I can’t imagine what they’ll do when they reach 4-5 years old.

  7. hoho takut kena muntah yer…haq jenis susah nak muntah, sejak lahir lagi susah nk muntah susu. 🙂

  8. nasib baik dia tak tekan je butang tu konon²nya macam buka pintu kereta.hehe

    ramainya blogger² hebat² yg saya tak sempat ambik gambar termasuklah bro..;)

  9. Sebenarnya sibuk nak balik rumah, ada urusan lain pulak di malam hari nanti. Kalau boleh nak jugak bawak-bawak ke teh tarik berhampiran.

  10. urusan mlm sepeti skype dgn bini? hehehe

  11. tak sabarnya nak balik jumpa diorg. mesti diorg dah tak ingat I. Sya pun kalau jumpa i mesti malu2 balik. haha

Leave a Reply

Close Menu
%d bloggers like this: