It’s All About Arguments

Ever where I turn, there’s bound to be an argument going on. Politicians, business man, parents, engineers, golfers, shuttlers, players, lovers, ex-lovers, landlords, hoes, baaaahhhhh, I had enough of this crap.

Can’t we just agree to disagree? Unfortunately, this is not utopia.

I guess it’s time that of month for guys. Similar to girls, it’s called “Datang Matahari” instead of “Datang Bulan”.

ps: Shit happens, deal with it.

Published by

NoktahHitam

I am web developer, who's main concern is to save the trees. Nonetheless

8 thoughts on “It’s All About Arguments”

  1. matahari mmg diperlukan saat ‘dalam hati ada taman’ untuk mempercepatkan proses pendebungaan..

    jgn buat2 tak faham… 😀

  2. “Dan (ingatlah) ketika Tuhanmu berfirman kepada Malaikat; “Sesungguhnya Aku hendak menjadikan seorang khalifah di bumi”. mereka bertanya (tentang hikmat ketetapan Tuhan itu Dengan berkata): “Adakah Engkau (Ya Tuhan kami) hendak menjadikan di bumi itu orang Yang akan membuat bencana dan menumpahkan darah (berbunuh-bunuhan), padahal Kami sentiasa bertasbih Dengan memujiMu dan mensucikanMu?”. Tuhan berfirman: “Sesungguhnya Aku mengetahui akan apa Yang kamu tidak mengetahuinya”

  3. human always argue among each other. that’s fitrah, I guess. we got egoistic feeling – pretend to be right although we’re wrong.

    btw, I guess ‘Datang Matahari’ could be worst! (plus if there is any commercial ad in TV for that)

  4. salam bro… nko celah bedah mane plak nak datang matahari ni.. hahaha hadoi ai.

    moody la tu. kene bangkang atau terbangkakang atau membangkang ni? aku agak kurang paham la.
    nko tu la,.. masa #ngeteh susah sangat nak citer kat kawan-kawan. citer la… kot kot boleh le lepas azab kat kepala tu. hehe

    P/S: korek rahsia neh~

  5. fitrah tu mcm betul..
    tapi dtang matahari? hahahah ..x leh belah.. nice one la eddie.. bila sirap lagi?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *