I’m Leaving on a Jet Plane

Had a great time at Negaraku! Buka Puasa gathering.

The attendees:

  • Life4Hire – An old friend of mine, goes way back 12 years agoย  ๐Ÿ˜ˆ
  • Callister – Teh tarik buddies. Very casual and flexible :XO:
  • Aeropama – Laid back and funny guy ๐Ÿ˜›
  • Odin – Subtle and got depth. Aspire to be a web developer :up:
  • SembangKomputer – Small guy, touted underage all the time ๐Ÿ˜€
  • Lochoe – It’s-all-about-making-online-money ๐Ÿ˜ฎ

Although it wasn’t as many as we expected, we did share some quality conversation. We have a lot of things in common (of course, we’re geeks! & bloggers ). I’m sure the guys sat next to our had a hard time eavesdropping. All in all, the food was fantastic. I won’t mind driving 45 minutes for a piece of that chicken again!

So, I’m leaving tomorrow to perform my umrah with the whole family. Do pray I have a safe and blessed journey. Worry not, I’ll convey salams on behalf of everyone I know to Muhammad PBUH.

(In my prayers* too, jodoh, ambition, after-life and most importantly, to live a great life and hinder from despair. Amin.)

So I’m leaving you with my top played classic song,
Alley Cats – Berita Dari Rantau.
You can listen to my playlist at Tape.NoktahHitam.com.

ps: I planned to write a ‘timed’ post, but it’s taking too much time ๐Ÿ™„

pss: Prayer* includes all my ex-es, I don’t do revenge ok ๐Ÿ™‚ โžก

Published by

NoktahHitam

I am web developer, who's main concern is to save the trees. Nonetheless

36 thoughts on “I’m Leaving on a Jet Plane”

  1. am i that funny NH? NH definitely a cool guy. friendly, approachable n funny too… walahuuuu

    ps: the food was fantastic. but i didn’t ate much. jg perut beb…
    pss: semoga ko dpt hidayah di sana :up:

  2. bout the gath .. mmg seronok giler .. rugi yg laen x dtg .. haha

    doakan aku jadi programmer paling otai kt malaysia
    dan murah rezeki ..
    ๐Ÿ™‚

    p/s: jgn lper bwk balik air zam zam .. hehe

  3. selamat pergi dan kembali.. kalau jumpa dr.hidayah kat sana.. tolong carikan aku sorang dr jugak.. apa2 dr pun boleh..
    jgn dr taufik dah!! yang itu bagi kat saiful bukhari.. kalau MK minat pun boleh bagi kat dia..

  4. it was truly, a great gathering ๐Ÿ˜€

    semoga selamat sampai dan kembali eddie. doakan aku jadi orang yang mudah ilmu masuk dalam hati.. ye.

  5. Ish sampai sana kalau boleh janganlah ada masa nak pk hal2 kat sini. Twitter, handset, bisnes, aweks, even friends, buang dulu jauh2.

    Bukan aper, kita nak pegi mengadap Tuhan, bukan Sultan. Kalau mengadap Sultan pun dah terketar2 lutut. Siap off handset lagi, kawan panggil pun buat bodo jer, inikan pula Yang Maha Esa.

    Oops terlebih bebel pulak. Takpe, insya-Allah dengan kesungguhan sedemikian, kita akan dapat apa yang dihajati sewaktu di tanah suci.

    To NH, selamat pergi dan pulang. Tahniah sebab dapat peluang buat umrah. Aku doakan ko selamat dan sejahtera sepanjang ibadah suci itu.

  6. adoi mmg jeles habis, kena pulak seawal mlm tadi ada si odin anto report pegi sana huhu.

    selamat menunaikan ibadah umrah, jangan lupa doakam kesihatan aku.

    selamat pergi dan balik, semoga menjadi seorang lebih beriman dan penih dgn hidayah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *