Celcom iPhone Launch

This is not a sponsored post.

Celcom iPhone Launch

Last year, I attended Maxis iPhone launch. It was super crowded and it went pretty late to 2-3 am in the morning. Today was the same thing, despite launching a year later. It was good to note that all telco are now at par. So nobody is really edging when it comes to peranti (LOL).

Celcom iPhone Launch

BeautifulNara with Daphne Iking (I don’t know her Muslim name)

Celcom iPhone Launch

And then Zalman announced..

Celcom iPhone Launch

We all ran outside and got our numbers. I got no 001! How kiasu LOL.

Celcom iPhone Launch

Err. I forgot this chic’s name. But she’s like me, contemplating on buying when we heard the deal. Maybe @mimipie can enlighten me on the name.

Celcom iPhone Launch

Bloggers posing with their numbers. I texted Yam about the free phone, he jumped out of bed and rempited to get the deal. Abg Nara got his two.

Celcom iPhone Launch\

Happy people!

I was planning on getting one two for myself until I heard the catch. I need to subscribe both iPhone to 24 months plan (I’m leaving for Aussie next year), I have to get two new Celcom numbers (I can’t port my number from my DiGi). But of course that is understandable, they have to make a living too. I guess it just wasn’t my day. Also, not a big fan of iTune.

ps: Thanks for the Invitation NuffNang

NoktahHitam

I am web developer, who's main concern is to save the trees. Nonetheless

This Post Has 12 Comments

  1. bro..thanks for the call…gua mmg puas hati dapat beli iphone td…lama dah mengidam..haha

  2. waa gi aussie watpe?

  3. it’s ok, if we can always get it in Aussie if we have some extra cash. Plus, it’s cheaper there if you subscribe. actually, I’m not even sure if I want it, since you gave me an iPod. So, I’d prefer an android or a bb phone. hahah.

    btw who’s the girl? I think i’ve seen her somewhere. a blogshop.. or a blog. maybe. hahah

  4. Not so recent. She remarried a Malay business man and now she’s pregnant 😉

    Oh yeah, her Malay is awesome.

  5. Merantau. Malaysia mcm taik la. Kerje keras utk negara, negara treat kite mcm taik.

  6. A blog kot? Ntah. But she’s nice and speaks good Malay. I kinda respect non-malay having good command of our language. Mat salleh je blagak nak mampus.

  7. the chic running is cindy tey. very friendly person to chat with.

    and daphne’s muslim name is dahlia if i am not mistaken.

  8. aku nak iP5 media launching hehe

  9. your enthusiasm and kiasu-ism definitely showed here. hahaha…

    congrats for the new phone… ngee… o_Ov

  10. Dekat aussie for those who work hard will rich eh?

Leave a Reply

Close Menu
%d bloggers like this: